DE KRACHT VAN TWEE!

Onze efficiënte verbetertrajecten gericht op organisaties, teams en professionals zijn effectief, eerlijk en eenvoudig waarbij de focus ligt op (persoonlijk)leiderschap, eigenaarschap en werkplezier. Efficiënt verbeteren doen wij dus het liefst door als complementair duo opdrachten uit te voeren.

MYRTHE WISSINK

Efficiënt verbeteren is voor mij doelmatig inzoomen en interveniëren op processen binnen een organisatie, team of individu. Tijdens mijn opleiding tot psycholoog en later ook tijdens de master integraal leiderschap leerde ik dat verbeteringen het best slagen, als er aandacht is voor eenieder die betrokken is bij de verbetering. Het duiden van gedrag van mensen en het denken in systemen zijn daarbij voor mij essentiële tools.

Als manager, psycholoog, adviseur en procesbegeleider werk ik verbindend. Ik geloof dat als het goed gaat met de mensen, het goed gaat met je bedrijf. Ik ben analytisch sterk en als ‘vertaler’ weet ik goed woorden te geven aan situaties en gedrag. Ik kan je helpen taal te geven aan wat je voelt, denkt en ziet en hier overzicht in aanbrengen.
Ik werk oplossingsgericht, zie altijd mogelijkheden en heb een optimistische kijk op het leven. Ik vind het belangrijk dat er gezegd wordt wat er gezegd moet worden, ook dat is voor mij ook efficiënt (en eerlijk) werken.

LORINDA DE WINTER

Efficiënt verbeteren betekent voor mij op pragmatische en gestructureerde wijze werken aan datgene wat nodig is om iets of iemand beter te maken of een stapje verder te helpen.
Tijdens mijn loopbaan heb ik verschillende rollen en functies bekleed. Eerst als directeur en eigenaar van een succesvol bedrijf in de Retail en later als docent, opleidingsmanager en directeur in het onderwijs. Verbeteren doe je altijd samen, met aandacht en oog voor ieder individu. Zo leer je een ieders kwaliteiten kennen en effectief inzetten wat goed is voor je bedrijf en voor het werkplezier van iedere werknemer. Efficiënt werken gaat voor mij ook over het vereenvoudigen en verhelderen van werkprocessen en taken zodat er ruimte ontstaat voor ontwikkeling en tijd voor het inzetten van een ieders expertise.

Mijn persoonlijkheid, in combinatie met dat wat ik heb geleerd tijdens de opleiding psychologie, zorgen ervoor dat ik als manager, adviseur, coach en procesbegeleider betrokken ben en goed kan luisteren en aansluiten. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich gezien en gehoord voelt en geloof dat wanneer dit zo is, bedrijven op hun best functioneren. Het leveren van kwaliteit met oog voor het individu is iedere dag weer mijn motto.

ontwikkeling, groei en werkplezier

“Wissink&deWinter heeft zijn sporen ruimschoots verdiend op het Sweelinck College. Lorinda en Myrthe bestrijken samen een breed terrein op het gebied van onderwijsmanagement, – zorg en teamontwikkeling. Zij kunnen snel schakelen en spelen flexibel in op nieuwe omstandigheden. Zijn doen dit met een grote mate van professionaliteit die bij de visie van de school. Ik heb bijzonder fijn met hen samengewerkt!” Cor van Dalen, directeur a.i. Sweelinck College

“Ik heb de afgelopen maanden heel fijn samengewerkt met Myrthe van Wissink&deWinter. Myrthe is zeer kundig, professioneel en heeft snel overzicht over de organisatie. Ze is analytisch en je kunt goed met haar sparren. Zij heeft in korte tijd veel kunnen bereiken binnen onze school. De kwaliteitszorg liep erg goed door, maar ook gesprekken met ouders en het begeleiden en coachen van collega’s heeft zij zeer goed gedaan. Zij was een aanwinst voor ons team!” Marjolein Floris, directeur Kindcentrum de Pleiaden

“Ik kon goed met Myrthe sparren, ze weet wat ze doet ze niet, dan zoekt ze het uit. Ze heeft me veel werk uit handen genomen wat dook de bedoeling was. Ik heb werk met een gerust hart aan haar over kunnen laten, want ik wist dat het goed zou komen. Dat scheelde mij veel tijd. Wat ik vooral erg fijn vond, was het lachen tussendoor, de tijd nemen en goede stappen maken. Wat ik weer iemand nodig heb, denk ik zeker aan Myrthe n ik hoop dat ze dan weer komt.” Claudia Kingma, Coördinator kwaliteit, Jan Campertschool

To top